سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد! خارجی‌های پرسپولیس منتظر نظر گاریدو کارخانه: من پرسپولیسی نیستم و عاشق استقلالم انتخابات ریاست جمهوری و تحولات احتمالی در مدیریت استقلال و پرسپولیس علیپور پیشنهاد از استقلال را تایید کرد گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم
سرخط خبرها

اورونوف، گران‌ترین بازیکن لیگ برتر شد + عکس

  • کد خبر: ۲۳۲۰۵۷
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
اورونوف، گران‌ترین بازیکن لیگ برتر شد + عکس
ستاره ازبک پرسپولیس در پایان فصل به‌عنوان باارزش‌ترین بازیکن لیگ شناخته شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اوستون اورونوف، وینگر پرسپولیسی‌ها که در نیم فصل دوم فوتبال ایران استعداد خودش را به رخ کشید، از سوی سایت معتبر ترنسفرمارکت با رشد یک‌ونیم‌میلیون‌یورویی مواجه شد. این رشد ارزش اورونوف در حالی صورت گرفت که ستاره ازبک تنها یک نیم‌فصل برای پرسپولیسی‌ها به میدان رفته و انتظار می‌رود در پایان فصل آینده (اگر سرخ‌ها بتوانند این بازیکن را نگه دارند) رقم پرداختی برای این بازیکن به ۵‌میلیون یورو هم برسد.

در جدیدترین به‌روزرسانی ترنسفرمارکت، اورونوف که با یک‌میلیون یورو به فوتبال ایران آمده بود، حالا ۲.۵ میلیون یورو ارزش دارد که این عدد با توجه به قیمت روز یورو در ایران چیزی در حدود ۱۶۰ میلیارد تومان می‌شود.

اورونوف، گران‌ترین بازیکن لیگ برتر شد + عکس

این در حالی است که پیش از این عنوان گران‌ترین بازیکن لیگ برتر از سوی این سایت معتبر در اختیار حسین کنعانی‌زادگان بود. مدافع ملی‌پوش پرسپولیس پیش‌تر با ۲ میلیون یورو این عنوان را در اختیار داشت و باوجود افزایش ارزشش از سوی ترنسفر مارکت (ارزش جدید کنعانی‌زادگان ۲.۲ میلیون یورو است)، بازهم پایین‌تر از اورونوف ایستاده است.

اورونوف، گران‌ترین بازیکن لیگ برتر شد + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->